DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/629
Назва: ВПЛИВ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО СЕКТОРУ
Інші назви: ВЛИЯНИЕ СОЦИАЛЬНОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТИ БИЗНЕСА НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬ ПРЕДПРИЯТИЙ АГРАРНОГО СЕКТОРА
Автори: 
Гнатьєва, Т.М.
Гнатьева, Т.Н.
Hnatieva, T.
Ніколюк, О.В.
Николюк, Е.В.
Nikoliuk, О.
Теми: соціальна відповідальність бізнесу, конкурентоспроможність, репутація підприємства, соціальні інвестиції
социальная ответственность бизнеса, конкурентоспособность, репутация предприятия, со- циальные инвестиции
social responsibility, competitiveness, reputation enterprise, social investments
Дата публікації: 2014
Видавництво: Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. 2014. № 4.
Бібліографічний опис: УДК 658.012.32 Гнатьєва Т. М. Вплив соціальної відповідальності бізнесу на конкурентоспроможність підприємств аграрного сектору / Т. М. Гнатьєва, О. В. Ніколюк // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 4. - С. 151-157.
Короткий огляд (реферат): Досліджено розвиток соціально-відповідального бізнесу, його здатність впливати на зростання конкурентоспроможність підприємств агропромислового виробництва. Розглянуто систему механізмів зовнішньої комунікації між зацікавленими сторонами для досягнення цілей КСВ у вигляді зниження ризиків, підтримку репутації, отримання довгострокових конкурентних переваг.
Исследовано развитие социально ответственного бизнеса, его способность влиять на рост конкурентоспособности предприятий агропромышленного производства. Рассмотрена система механизмов внешней коммуникации между заинтересованными сторонами для достижения целей КСО в виде снижения рисков, поддержание репутации, получения долгосрочных конкурентных преимуществ.
Investigates the development of socially responsible business, its ability to influence the growth of competitiveness of enterprises agricultural production. The system of external communication mechanisms among stakeholders to achieve the objectives of CSR as a risk mitigation support reputation, obtaining long-term competitive advantage.
Опис: Investigates the development of socially responsible business, its ability to influence the growth of competitiveness of enterprises agricultural production. The system of external communication mechanisms among stakeholders to achieve the objectives of CSR as a risk mitigation support reputation, obtaining long-term competitive advantage.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/629
Розташовується у зібраннях:*НАУКОВІ СТАТТІ РІЗНИХ АВТОРІВ*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vcndtue_2014_4_24-1.pdf187,19 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.