DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/575
Назва: Удосконалення маркетингової діяльності підприємств з виробництва та переробки молока
Інші назви: Усовершенствование маркетинговой деятельности предприятий по производству и переработке молока
The improvement of marketing activity of milk production and milk-processing enterprises
Автори: Грабко, Н.О.
Грабко, Н.А.
Grabko, N.
Теми: Економіка агропідприємств
маркетингова діяльність, комплекс маркетингу, ринок молока, молокопродуктовий підкомплекс, попит, пропозиція, підприємство, контролінг, вертикальна маркетингова система, компромісний субоптимальний план
маркетинговая деятельность, комплекс маркетинга, рынок молока, молокопродуктовый подкомплекс, спрос, предложение, предприятие, контроллинг, вертикальная маркетинговая система, компромиссный субоптимальный план
the marketing activity, complex of marketing, milk market, milk production subcomplex, demand, offer, enterprise, controlling, the vertical marketing system, the compromise suboptimal plan
Дата публікації: 2009
Видавництво: Миколаївський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: УДК 631.1.027:637.1/.3.002.2 62. Грабко Н.О. Удосконалення маркетингової діяльності підприємств з виробництва та переробки молока / Н.О. Грабко // Автореф… дис. канд. екон. наук: 08.00.04. – Миколаївський державний аграрний університет. – Миколаїв, 2009. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): В дисертації обгрунтовані теоретико-методичні основи маркетингової діяльності та визначено основні напрями її удосконалення в підприємствах з виробництва та переробки молока Одеської області з метою підвищення економічної ефективності їх виробничо-господарської діяльності. Запропоновано методичні підходи щодо оцінки маркетингової діяльності та організаційні засади з формування єдиної маркетингової інформаційної системи, а також обгрунтовано використання елементів системи контролінгу. Вказано напрями розвитку економічних взаємозв’язків між виробниками молока та молокопереробними підприємствами в частині розподілу прибутку між учасниками вертикальної маркетингової системи. Розроблено компромісний субоптимальний план для двох рівнозначних критеріїв з розвитку молокопродуктового підкомплексу АПК Одеської області на основі вирішення блочної економіко-математичної моделі щодо оптимізації обсягів виробництва молока господарствами різних категорій, реалізації молочної продукції за різними каналами, галузевих та міжгалузевих співвідношень.
Эффективное развитие предприятий по производству и переработке молока возможно при использовании субъектами хозяйствования маркетингового подхода, организационное обеспечение которого основано на формировании региональной вертикальной маркетинговой системы. Ее базой является молочная ассоциация, в состав которой могут входить как сельскохозяйственные предприятия-производители, молокоперерабатывающие предприятия, кооперативы, оптовые и розничные торговцы, так и финансово-кредитные организации и предприятия материально-технического снабжения.
In the dissertation are investigated the theoretical bases and applied aspects of formation of the marketing activity and determined the main ways of it improvement on the milk production and milk-processing enterprises in Odessa Region for the purpose of increase the economic effectiveness their productional-thrifty activity. The author proposes methodological approaches to estimation of marketing activity and organizational bases to formation the united marketing informational system. Also determined the elements of controlling system using. Are indicated the ways of development of economical connections between the milk production and milk-processing enterprises in the part of profit distribution among participants of vertical marketing system. Author draw up the compromise suboptimal plan for two similar criterions for development milk production subcomplex of Agrarian-and-Industrial Complexes of Odessa region on the solve basis of economic – mathematical block model for milk production volume optimization of different categories of economies, for milk production realization through the different channels and branches appropriations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/575
Розташовується у зібраннях:*АВТОРЕФЕРАТИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Грабко Н.О..pdf429,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.