DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/575
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрабко, Н.О.-
dc.contributor.authorГрабко, Н.А.-
dc.contributor.authorGrabko, N.-
dc.date.accessioned2016-04-26T11:49:03Z-
dc.date.available2016-04-26T11:49:03Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationУДК 631.1.027:637.1/.3.002.2 62. Грабко Н.О. Удосконалення маркетингової діяльності підприємств з виробництва та переробки молока / Н.О. Грабко // Автореф… дис. канд. екон. наук: 08.00.04. – Миколаївський державний аграрний університет. – Миколаїв, 2009. – 20 с.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/575-
dc.description.abstractВ дисертації обгрунтовані теоретико-методичні основи маркетингової діяльності та визначено основні напрями її удосконалення в підприємствах з виробництва та переробки молока Одеської області з метою підвищення економічної ефективності їх виробничо-господарської діяльності. Запропоновано методичні підходи щодо оцінки маркетингової діяльності та організаційні засади з формування єдиної маркетингової інформаційної системи, а також обгрунтовано використання елементів системи контролінгу. Вказано напрями розвитку економічних взаємозв’язків між виробниками молока та молокопереробними підприємствами в частині розподілу прибутку між учасниками вертикальної маркетингової системи. Розроблено компромісний субоптимальний план для двох рівнозначних критеріїв з розвитку молокопродуктового підкомплексу АПК Одеської області на основі вирішення блочної економіко-математичної моделі щодо оптимізації обсягів виробництва молока господарствами різних категорій, реалізації молочної продукції за різними каналами, галузевих та міжгалузевих співвідношень.ru
dc.description.abstractЭффективное развитие предприятий по производству и переработке молока возможно при использовании субъектами хозяйствования маркетингового подхода, организационное обеспечение которого основано на формировании региональной вертикальной маркетинговой системы. Ее базой является молочная ассоциация, в состав которой могут входить как сельскохозяйственные предприятия-производители, молокоперерабатывающие предприятия, кооперативы, оптовые и розничные торговцы, так и финансово-кредитные организации и предприятия материально-технического снабжения.ru
dc.description.abstractIn the dissertation are investigated the theoretical bases and applied aspects of formation of the marketing activity and determined the main ways of it improvement on the milk production and milk-processing enterprises in Odessa Region for the purpose of increase the economic effectiveness their productional-thrifty activity. The author proposes methodological approaches to estimation of marketing activity and organizational bases to formation the united marketing informational system. Also determined the elements of controlling system using. Are indicated the ways of development of economical connections between the milk production and milk-processing enterprises in the part of profit distribution among participants of vertical marketing system. Author draw up the compromise suboptimal plan for two similar criterions for development milk production subcomplex of Agrarian-and-Industrial Complexes of Odessa region on the solve basis of economic – mathematical block model for milk production volume optimization of different categories of economies, for milk production realization through the different channels and branches appropriations.ru
dc.language.isoukru
dc.publisherМиколаївський державний аграрний університетru
dc.subjectЕкономіка агропідприємствru
dc.subjectмаркетингова діяльність, комплекс маркетингу, ринок молока, молокопродуктовий підкомплекс, попит, пропозиція, підприємство, контролінг, вертикальна маркетингова система, компромісний субоптимальний планru
dc.subjectмаркетинговая деятельность, комплекс маркетинга, рынок молока, молокопродуктовый подкомплекс, спрос, предложение, предприятие, контроллинг, вертикальная маркетинговая система, компромиссный субоптимальный планru
dc.subjectthe marketing activity, complex of marketing, milk market, milk production subcomplex, demand, offer, enterprise, controlling, the vertical marketing system, the compromise suboptimal planru
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності підприємств з виробництва та переробки молокаru
dc.title.alternativeУсовершенствование маркетинговой деятельности предприятий по производству и переработке молокаru
dc.title.alternativeThe improvement of marketing activity of milk production and milk-processing enterprisesru
dc.typeThesisru
Appears in Collections:*АВТОРЕФЕРАТИ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Грабко Н.О..pdf429,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.