DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5697
Title: Управління маркетингом продукції рослинництва в ТОВ “УКРАЇНА-2010” Одеського району Одеської області : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр»
Authors: Чуприна К.
Keywords: управління, маркетинг, продукція рослинництва, агропродовольчий ринок, аграрні підприємства, диверсифікація, оптимізація, товарний асортимент, збут
Issue Date: 2025
Publisher: Одеський державний аграрний університет
Citation: Чуприна К. Управління маркетингом продукції рослинництва в ТОВ “УКРАЇНА-2010” Одеського району Одеської області : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр», освітньо-професійна програма «Менеджмент», спеціальність 073 «Менеджмент». Науковий керівник: к.е.н., асистент А. Топов / ОДАУ. Одеса, 2025. 105 с.
Abstract: Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретико-методичних підходів і розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення системи управління маркетингом продукції рослинництва в умовах невизначеності та підвищеного ризику, спричиненого воєнними діями. Предметом дослідження виступає сукупність організаційно-економічних засад, інструментів і механізмів управління маркетингом продукції рослинництва в ТОВ “Україна-2010”, що забезпечують ефективність виробництва та збуту сільськогосподарської продукції в умовах сучасного ринкового середовища.
URI: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5697
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи ЗВО рівня "Бакалавр" та «Магістр» факультету економіки та управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КР_Чуприна К.Р._073БАК_денна_2025.pdf5,2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.