DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5697
Назва: Управління маркетингом продукції рослинництва в ТОВ “УКРАЇНА-2010” Одеського району Одеської області : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр»
Автори: Чуприна К.
Теми: управління, маркетинг, продукція рослинництва, агропродовольчий ринок, аграрні підприємства, диверсифікація, оптимізація, товарний асортимент, збут
Дата публікації: 2025
Видавництво: Одеський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: Чуприна К. Управління маркетингом продукції рослинництва в ТОВ “УКРАЇНА-2010” Одеського району Одеської області : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр», освітньо-професійна програма «Менеджмент», спеціальність 073 «Менеджмент». Науковий керівник: к.е.н., асистент А. Топов / ОДАУ. Одеса, 2025. 105 с.
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретико-методичних підходів і розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення системи управління маркетингом продукції рослинництва в умовах невизначеності та підвищеного ризику, спричиненого воєнними діями. Предметом дослідження виступає сукупність організаційно-економічних засад, інструментів і механізмів управління маркетингом продукції рослинництва в ТОВ “Україна-2010”, що забезпечують ефективність виробництва та збуту сільськогосподарської продукції в умовах сучасного ринкового середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5697
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи ЗВО рівня "Бакалавр" та «Магістр» факультету економіки та управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Чуприна К.Р._073БАК_денна_2025.pdf5,2 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.