Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5069| Назва: | АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ХІМІЧНОЇ ОСВІТИ АГРОНОМІВ: ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ |
| Автори: | Глухенька В., Пожарицький О. |
| Теми: | хімічна освіта, агрономи, метод гейміфікації, навчальний процес |
| Дата публікації: | 2024 |
| Видавництво: | Одеський державний аграрний університет |
| Бібліографічний опис: | УДК: 37.091.12:631.1 (477.74) Глухенька В., Пожарицький О. Актуальні аспекти розвитку хімічної освіти агрономів : використання методу гейміфікації в навчальному процесі. Актуальні аспекти розвитку науки і освіти : зб. мат-лів IV Міжнар. наук.-практ. конф. наук.-педагог. працівників та молодих науковців, 24-25 жовтня 2024 р. Одеса : ОДАУ, 2024. С. 350-35. |
| Короткий огляд (реферат): | Сучасний рівень підготовки вступників до аграрних закладів вищої освіти з хімії часто не забезпечує ефективного засвоєння таких важливих дисциплін, як фізіологія і біохімія рослин, агрохімія, ґрунтознавство, захист рослин тощо. Причини цього, на нашу думку, полягають у недостатній кількості годин вивчення хімії в школах, слабкій матеріальній базі та інших чинниках. У зв’язку з цим перед викладачами хімії постає подвійне завдання: по-перше, в стислі терміни довести рівень хімічних знань студентів до того, щоб вони могли використовувати їх при вивченні фахових дисциплін; по-друге, враховувати специфіку майбутньої професії, акцентуючи увагу на якісному засвоєнні матеріалу для вирішення професійних завдань. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5069 |
| Розташовується у зібраннях: | *НАУКОВІ СТАТТІ РІЗНИХ АВТОРІВ* |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Глухенька В., Пожарицький О..pdf | 590,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.