DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4949
Назва: КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У СТРАТЕГІЧНОМУ УПРАВЛІННІ АГРОПІДПРИЄМСТВАМИ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Інші назви: THE COMPLEX OF MARKETING COMMUNICATIONS IN THE STRATEGIC MANAGEMENT OF AGRICULTURAL UNDER THE CONDITIONS OF DIGITALIZATION
Автори: Мацієвич Т. О., Грекова Т. М., Коломієць А. Д.
Mazievich T., Grekova T., Kolomiiets A.
Теми: стратегія, стратегія управління, маркетингові комунікації, цифровий маркетинг, цифровізація, агропідприємства
strategy, management strategy, marketing communications, digital marketing, digitalization, agricultural enterprises
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: УДК 005.936.3-047.64:338.436]004.67:339.138:316.77 Мацієвич Т. О., Грекова Т. М., Коломієць А. Д. Комплекс маркетингових комунікацій у стратегічному управлінні агропідприємствами в умовах цифровізації. Economic Bulletin of the Black Sea Littoral. 2024, Issue 5. С. 72-82.
Короткий огляд (реферат): Мета статті є дослідження ролі та значення маркетингових комунікацій у формуванні стратегічного управління агропідприємствами в умовах цифровізації. Глобалізація та стрімкий розвиток цифрових технологій суттєво впливають на всі аспекти сучасного життя, не оминаючи й аграрний сектор. Це зумовлює необхідність глибокого дослідження ролі та значення маркетингових комунікацій у формуванні стратегічного управління агропідприємствами в умовах цифровізації. Сучасні споживачі все активніше використовують цифрові канали для пошуку інформації, придбання товарів та послуг, а також для спілкування з брендами. Це потребує від агропідприємств адаптації своїх маркетингових комунікацій до нових цифрових середовищ.
Опис: The purpose of the article is to investigate the role and significance of marketing communications in shaping the strategic management of agricultural enterprises under the conditions digitalization. The pervasiveness of globalization and the rapid advancement of digital technologies have left an indelible mark on every facet of modern life, including the agricultural sector. This necessitates a thorough examination of the role and significance of marketing communications in shaping the strategic management of agricultural enterprises in the face of digitalization. The transformation of consumer behavior is a key factor driving this need for research. Contemporary consumers increasingly rely on digital channels to gather information, make purchases, and engage with brands. This demands that agricultural businesses adapt their marketing communications to these new digital landscapes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): DOI: https://doi.org/10.37000/ebbsl.2024.05.06
http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4949
Розташовується у зібраннях:Мацієвич Тетяна Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf465,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.