Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4765
Назва: | ФІЛОСОФІЯ ОСВІТЯНСЬКОЇ ПАРИТЕТНОСТІ: ПАРАДИГМА ДІАЛОГІЧНОСТІ |
Автори: | Чебан О. М. |
Теми: | філософія, освітянська паритетність, парадигма діалогічності |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський державний аграрний університет |
Бібліографічний опис: | Чебан О. М. Філософія освітянської паритетності: парадигма діалогічності. Актуальні проблеми інноваційної педагогічної діяльності в закладах вищої освіти: мат-ли Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 23 квітня 2024 р.) / ОДАУ. Одеса. 2024. С. 30-32. |
Короткий огляд (реферат): | Філософське осмислення питань, пов’язаних із життєдіяльністю системи національної освіти, набуває особливої гостроти у зв’язку з кризовими явищами у цій сфері. Специфіка філософської рефлексії стосовно освіти полягає в тому, що філософія перш за все покликана відповідати на кардинальні питання, пов’язані з відношенням людини до світу, її шляхом «входження» в нього, тобто задавати світоглядний проект на проблематику». В будь-якому разі освіта у ХХІ столітті - це виключно важливий, культурно зорієнтований та інтелектуальний соціальний інститут, завдяки якому людство отримує можливість забезпечувати процеси зберігання, накопичення і передачі набутків матеріальної і духовної культури від одного покоління до іншого. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4765 |
Розташовується у зібраннях: | Чебан Оксана Михайлівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чебан О. М. .pdf | 653,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.