DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4765
Назва: ФІЛОСОФІЯ ОСВІТЯНСЬКОЇ ПАРИТЕТНОСТІ: ПАРАДИГМА ДІАЛОГІЧНОСТІ
Автори: Чебан О. М.
Теми: філософія, освітянська паритетність, парадигма діалогічності
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: Чебан О. М. Філософія освітянської паритетності: парадигма діалогічності. Актуальні проблеми інноваційної педагогічної діяльності в закладах вищої освіти: мат-ли Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 23 квітня 2024 р.) / ОДАУ. Одеса. 2024. С. 30-32.
Короткий огляд (реферат): Філософське осмислення питань, пов’язаних із життєдіяльністю системи національної освіти, набуває особливої гостроти у зв’язку з кризовими явищами у цій сфері. Специфіка філософської рефлексії стосовно освіти полягає в тому, що філософія перш за все покликана відповідати на кардинальні питання, пов’язані з відношенням людини до світу, її шляхом «входження» в нього, тобто задавати світоглядний проект на проблематику». В будь-якому разі освіта у ХХІ столітті - це виключно важливий, культурно зорієнтований та інтелектуальний соціальний інститут, завдяки якому людство отримує можливість забезпечувати процеси зберігання, накопичення і передачі набутків матеріальної і духовної культури від одного покоління до іншого.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4765
Розташовується у зібраннях:Чебан Оксана Михайлівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чебан О. М. .pdf653,99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.