DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4765
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧебан О. М.-
dc.date.accessioned2024-08-19T08:32:05Z-
dc.date.available2024-08-19T08:32:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЧебан О. М. Філософія освітянської паритетності: парадигма діалогічності. Актуальні проблеми інноваційної педагогічної діяльності в закладах вищої освіти: мат-ли Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 23 квітня 2024 р.) / ОДАУ. Одеса. 2024. С. 30-32.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4765-
dc.description.abstractФілософське осмислення питань, пов’язаних із життєдіяльністю системи національної освіти, набуває особливої гостроти у зв’язку з кризовими явищами у цій сфері. Специфіка філософської рефлексії стосовно освіти полягає в тому, що філософія перш за все покликана відповідати на кардинальні питання, пов’язані з відношенням людини до світу, її шляхом «входження» в нього, тобто задавати світоглядний проект на проблематику». В будь-якому разі освіта у ХХІ столітті - це виключно важливий, культурно зорієнтований та інтелектуальний соціальний інститут, завдяки якому людство отримує можливість забезпечувати процеси зберігання, накопичення і передачі набутків матеріальної і духовної культури від одного покоління до іншого.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherОдеський державний аграрний університетuk_UA
dc.subjectфілософія, освітянська паритетність, парадигма діалогічностіuk_UA
dc.titleФІЛОСОФІЯ ОСВІТЯНСЬКОЇ ПАРИТЕТНОСТІ: ПАРАДИГМА ДІАЛОГІЧНОСТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Чебан Оксана Михайлівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чебан О. М. .pdf653,99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.