Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4754
Title: | ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ STEM ПРИ ВИКЛАДАННІ ОСВІТНЬОГО ВИБІРКОВОГО КОМПОНЕНТУ «ФІТОТЕРАПІЯ У ВЕТЕРИНАРІЇ ТА ОСНОВИ ФІТОДИЗАЙНУ» |
Authors: | Овчаренко Г. В., Роша Л. Г., Коренєва Ж. Б. |
Keywords: | впровадження STEM, викладання освітнього компоненту, фітотерапія у ветеринарії, основи фітодизайну |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | ПНПУ імені В.Г. Короленка |
Citation: | Овчаренко Г. В., Роша Л. Г., Коренєва Ж. Б. Досвід впровадження STEM при викладанні освітнього вибіркового компоненту «Фітотерапія у ветеринарії та основи фітодизайну». Сучасний стан біосфери у науковій спадщині академіка Володимира Вернадського в контексті сучасних техногенних загроз: мат-ли Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 19 березня 2024 р.) / ПНПУ імені В.Г. Короленка. Полтава. 2024. С.103-105. |
Abstract: | Пандемія COVID-19 та війна з Російською Федерацією яскравіше, ніж будь-яка попередня криза, продемонструвала необхідність впровадження цифрових навчальних матеріалів та креативних педагогічних підходів для здобувачів вищої освіти [1]. У той же час STEM-освіта (Science, Technology, Engineering, Math) швидко отримує визнання за свою роль у формуванні майбутнього освіти та глобальної економіки. У світі, що постійно розвивається, STEM надає студентам необхідні знання та життєво важливі навички 21-го століття, такі як креативність, критичне мислення, співпраця та вирішення проблем. Наш матеріал дозволяє ознайомитись з деякими ідеями щодо застосування цифрових технологій, які були впроваджені у вибірковий освітній компонент «Фітотерапія у ветеринарії та основи фітодизайну», щоб відповідати вимогам STEM. |
URI: | http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4754 |
Appears in Collections: | Роша Лариса Григорівна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Досвід впровадження STEM .pdf | 837,12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.