DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4490
Назва: Benchmarking as an innovative tool for the financial activity of the rural green tourism enterprises
Інші назви: Бенчмаркінг як інноваційний інструмент фінансової діяльності підприємств сільського зеленого туризму
Автори: Shabatura T. S., Nikoliuk O. V., Gryshova I. Yu.
Шабатура Т.С., Ніколюк О.В., Гришова І.Ю.
Теми: benchmarking; marketing researches; financial stability; an innovative tool; rural green tourism enterprises; quality of ecotourism services
бенчмаркінг; маркетингові дослідження; фінансова стабільність; інноваційний інструмент; підприємства сільського зеленого туризму; якість екотуристичних послуг
Дата публікації: 2020
Видавництво: Економіка АПК
Бібліографічний опис: УДК 338.43.01 Shabatura T. S., Nikoliuk O. V., Gryshova I. Yu. Benchmarking as an innovative tool for the financial activity of the rural green tourism enterprises. Економіка АПК. 2020. № 3. С. 80-88.
Короткий огляд (реферат): The purpose of the article is to substantiate the need to use benchmarking by domestic rural green tourism enterprises as an innovative tool to improve their financial performance. Research methods. In the process of research were used the methods of analytical generalizations (systematization of modern views on the use of benchmarking by enterprises); induction and deduction (determining the rating of the largest corporations in the world engaged in the development of benchmarking strategies and use it in their practical activity), synthesis and analysis (consideration of characteristic features and tendencies of the development of the rural green tourism enterprises, as well as carrying out the complex assessment of their financial status), personal survey (definition of the level of popularization of benchmarking and problems of its use among the rural green tourism enterprises of Odessa region), abstract-logical (theoretical generalizations and formulation of conclusions). Research results. The modern tendencies and peculiarities of the use of benchmarking in marketing researches of world companies are considered. The world experience of using benchmarking in order to improve the financial results of the companies of European countries is investigated. The main dominants of the use of financial benchmarking by the rural green tourism enterprises are identified, on the basis of which it is divided into internal, external and financial and strategic. The state of development of the rural green tourism enterprises of Ukraine is analyzed: lists the objects that are attributed to the rural green tourism of Ukraine as of 2018 by regions; based on the survey, the level of popularization of benchmarking and the problem of its use among the rural green tourism enterprises in Odessa region was determined, as well as a comprehensive assessment of their financial status.
Опис: Мета статті – обґрунтувати необхідність використання бенчмаркінгу вітчизняними підприємствами сільського зеленого туризму як інноваційного інструменту поліпшення стану їх фінансової діяльності. Методика дослідження. Застосовано методи: аналітичних узагальнень (систематизація сучасних поглядів на використання бенчмаркінгу підприємствами); індукції та дедукції (визначення рейтингу найбільших корпорацій світу, що займаються розробкою стратегій бенчмаркінгу та використовують його у своїй практичній діяльності); синтезу та аналізу (розгляд характерних особливостей та тенденцій розвитку підприємств сільського зеленого туризму, а також проведення комплексної оцінки їх фінансового стану); персонального опитування (визначення рівня популяризації бенчмаркінгу та проблем його використання серед підприємств сільського зеленого туризму Одеської області); абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення та формулювання висновків). Результати дослідження. Розглянуто сучасні тенденції та особливості використання бенчмаркінгу в маркетингових дослідженнях світових компаній. Досліджено світовий досвід використання бенчмаркінгу в напрямі поліпшення фінансових результатів діяльності компаній європейських країн. Визначено головні домінанти використання фінансового бенчмаркінгу підприємствами сільського зеленого туризму, на основі чого його поділено на внутрішній, зовнішній та фінансово- стратегічний. Проаналізовано стан розвитку підприємств сільського зеленого туризму України: наведено об’єкти, які віднесено до сільського зеленого туризму України станом на 2018 р. за областями; на основі опитування визначено рівень популяризації бенчмаркінгу та проблеми його використання серед підприємств сільського зеленого туризму Одеської області, а також проведено комплексну оцінку їх фінансового стану.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): DOI: https://doi.org/10.32317/2221-1055.202003080
http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4490
Розташовується у зібраннях:Шабатура Тетяна Сергіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf309,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.