DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4352
Title: МЕТОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ БІЗНЕСОМ
Other Titles: METHODS AND TOOLS OF INNOVATIVE MARKETING IN BUSINESS MANAGEMENT
Authors: Сахацький М. П., Запша Г. М.
Sakhatskyi M., Zapsha H.
Keywords: інноваційний маркетинг, методи, інструменти, управління бізнесом, економічний, адміністративний, соціально-психологічний, дослідження
innovative marketing, methods, tools, business management, economic, administrative, socio-psychological, research
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський державний аграрний університет
Citation: УДК 37.091.33;3.025;001.895;658.8;005.34;330.33 Сахацький М. П., Запша Г. М. Методи та інструменти інноваційного маркетингу в управлінні бізнесом. Economic Bulletin of the Black Sea Littoral. 2023, Issue 4. Р. 109-119.
Abstract: Мета статті. Обґрунтування змісту і систематизація методів та інструментів інноваційного маркетингу для його прикладного використання в управлінні бізнесом. Науковою новизною є подальший розвиток теоретичних та методичних положень щодо методів та інструментів інноваційного маркетингу, що на відміну від інших, визначається як цілеспрямована людська діяльність, яка базується на науково-дослідних та дослідно-конструкторських розробках, спрямованих на з’ясування та/або формування споживчого попиту, що задовольняється завдяки використанню обмінних ринкових процесів купівлі-продажу на основі прикладного використання в цілісній єдності економічних, адміністративних та соціально-психологічних методів впливу.
Description: The purpose of the article is to substantiate the content and systematize the methods and tools of innovative marketing for its applied use in business management. The scientific novelty is the further development of theoretical and methodological provisions regarding the methods and tools of innovative marketing, which, unlike others, is defined as a purposeful human activity based on research and development aimed at clarifying and/or forming consumer demand, which is satisfied thanks to the use of consumer market processes of purchase and sale based on the applied use in the integral unity of economic, administrative and socio-psychological methods of influence.
URI: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4352
Appears in Collections:Сахацький Микола Павлович

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf399,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.