DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4352
Назва: МЕТОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ БІЗНЕСОМ
Інші назви: METHODS AND TOOLS OF INNOVATIVE MARKETING IN BUSINESS MANAGEMENT
Автори: Сахацький М. П., Запша Г. М.
Sakhatskyi M., Zapsha H.
Теми: інноваційний маркетинг, методи, інструменти, управління бізнесом, економічний, адміністративний, соціально-психологічний, дослідження
innovative marketing, methods, tools, business management, economic, administrative, socio-psychological, research
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: УДК 37.091.33;3.025;001.895;658.8;005.34;330.33 Сахацький М. П., Запша Г. М. Методи та інструменти інноваційного маркетингу в управлінні бізнесом. Economic Bulletin of the Black Sea Littoral. 2023, Issue 4. Р. 109-119.
Короткий огляд (реферат): Мета статті. Обґрунтування змісту і систематизація методів та інструментів інноваційного маркетингу для його прикладного використання в управлінні бізнесом. Науковою новизною є подальший розвиток теоретичних та методичних положень щодо методів та інструментів інноваційного маркетингу, що на відміну від інших, визначається як цілеспрямована людська діяльність, яка базується на науково-дослідних та дослідно-конструкторських розробках, спрямованих на з’ясування та/або формування споживчого попиту, що задовольняється завдяки використанню обмінних ринкових процесів купівлі-продажу на основі прикладного використання в цілісній єдності економічних, адміністративних та соціально-психологічних методів впливу.
Опис: The purpose of the article is to substantiate the content and systematize the methods and tools of innovative marketing for its applied use in business management. The scientific novelty is the further development of theoretical and methodological provisions regarding the methods and tools of innovative marketing, which, unlike others, is defined as a purposeful human activity based on research and development aimed at clarifying and/or forming consumer demand, which is satisfied thanks to the use of consumer market processes of purchase and sale based on the applied use in the integral unity of economic, administrative and socio-psychological methods of influence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4352
Розташовується у зібраннях:Сахацький Микола Павлович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf399,08 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.