DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3894
Title: ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИРОЩУВАННЯ ОЗИМОГО ЯЧМЕНЮ ПРИ ПРОТРУЮВАННІ НАСІННЯ В УМОВАХ БЕССАРАБІЇ
Authors: Губич О. Ю.
Keywords: ефективність вирощування, озимий ячмінь, протруювання насіння, боротьби з хворобами озимого ячменю, Бессарабія
Issue Date: 2022
Publisher: Одеський державний аграрний університет
Citation: УДК 631.559:633.16 Губич О. Ю. Ефективність вирощування озимого ячменю при протруюванні насіння в умовах Бессарабії. Актуальні аспекти розвитку науки і освіти: мат-ли II Міжнар. наук.-практ. конф. наук.-педагог. працівників та молодих науковців (Одеса, 08-09 грудня 2022 р.) / ОДАУ. Одеса, 2022. С. 488-490.
Abstract: В Україні вирощування зерна є основним напрямом, а вирощування культур зернової групи домінує протягом останніх тридцяти років, що має значний вплив на економічний та екологічний стан агроекосистем. Потреба і виробництво зерна у світі постійно зростає, а Україна один з основних постачальників. Реалізація потенційної продуктивності злакових культур часто обмежується розвитком фіто захворювань, серед яких найбільш шкідливими є бура іржа, борошниста роса, септоріоз. Ці хвороби супроводжуються морфологічними і анатомічними змінами в будові рослин. В результаті комплексу хворобливих змін затримується розвиток рослин, знижується врожай, дуже часто рослини гинуть. Для запобігання і боротьби з хворобами озимого ячменю потрібно запроваджувати інтегровані заходи захисту, в який обов'язок повинні входити господарські, біологічні, агротехнологічні, механічні, генетичні, фітофармакологічні та інші методи. Дослідження проводились в 2022 році на дослідних полях ФГ «Кулевча», Саратського району, Одеської області.
URI: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3894
Appears in Collections:Губич Олена Юріївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Губич О..pdf473,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.