DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/3029
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар Л. П.-
dc.date.accessioned2021-06-01T12:10:53Z-
dc.date.available2021-06-01T12:10:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationУДК 712.4:502/504:373.2 Бондар Л. П. Озеленення територій дошкільних навчальних закладів / Л.П. Бондар // Актуальні проблеми розвитку аграрної освіти і науки та підвищення ефективності агропромислового виробництва: зб. мат-лів Міжнар. наук.-практ. конф., (20-21 вересня 2018 р.). - Одеса, 2018.. – С.13-14.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3029-
dc.description.abstractПостановка проблеми. У наш час все більш актуальне значення приймають заходи покращення стану навколишнього середовища, благоустрою, озеленення міст і населених пунктів. Озелененню та благоустрою території дошкільних навчальних закладів потрібно надавати особливого значення, тому що зелені насадження відіграють тут не тільки санітарно-гігієнічну і архітектурно-планувальну роль, а також мають і навчально-виховне значення. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Сучасність висуває перед освітою завдання виховати homo ecologicum, що не є тотожним поняттю homo sapiens, що має органічно поєднувати риси homo sensus – людини, яка відчуває, та homo pulcher — людини прекрасної [1]. А це можливо реалізувати лише за умови розвитку малюків із найменшого віку у дусі поваги до природи. Змалечку потрібно привчати дітей до думки, що, знищуючи природу, вони знищують самих себе як біологічних істот [2]. Важливим засобом реалізації зазначеного завдання може стати належне озеленення території дошкільних навчальних закладів, що забезпечить призвичаєння вихованців до природи та вироблення прийнятних етично-естетичних особистісних нормативів спілкування з нею. Значення відповідних заходів зростає в сучасних умовах, коли дослідники констатують поступове нівелювання цінності ідеалу прекрасного і принципу декоративності у масовій забудівлі приватного чи громадського спрямування, а озеленення на художніх засадах має місце переважно тільки в елітарній забудові [3]. Досліджувані аспекти благоустрою варто розглядати не як рекомендаційні, а як спрямовані на реалізацію законодавчих вимог. Постановка завдання. Метою роботи було дослідити особливості озеленення територій дошкільних навчальних закладів міста Одеси та надати рекомендації щодо розширення асортименту декоративних рослин для озеленення у відповідності до кліматичних та грунтових особливостей міста Одеси. Методика досліджень. Дослідження проводились протягом 2016-2017 років. Під час досліджень був використаний маршрутний метод геоботанічних досліджень. Визначення видів проводилось за стандартною методикою з використанням атласів та визначників.ru
dc.language.isoukru
dc.subjectозеленення територій, дошкільні навчальні заклади, благоустрій, покращення стану навколишнього середовищаru
dc.titleОЗЕЛЕНЕННЯ ТЕРИТОРІЙ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Бондар Людмила Пилипівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондар_Тези2.pdf386,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.