Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2941
Title: | ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЗЕМЛЕКОРИСТУВАНЬ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ПРИРОДООХОРОННИХ ОБМЕЖЕНЬ ТА ОБТЯЖЕНЬ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ЗЕМЕЛ |
Authors: | Мовчан Т.В., Артемов В.О., Смоленська Л.І. |
Keywords: | удосконалення, система землекористувань, природоохоронні обмеження, використання земель |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Херсонський державний аграрний університет |
Citation: | Мовчан Т. В. Шляхи удосконалення системи землекористувань в контексті формування природоохоронних обмежень та обтяжень при використанні земель / Т.В.Мовчан, В.О. Артемов, Л.І. Смоленська // Вплив кліматичних змін на просторовий розвиток територій Землі: наслідки та шляхи вирішення: мат-ли Міжнар. Наук.-практ. конф. (11-12 червня 2020 р., м. Херсон) / Херсонський державний аграрний університет. – Херсон, 2020. - С. 34-39. |
Abstract: | Найважливішим інститутом земельно-правової системи є право власності, що регулює земельні відносини, специфіка яких полягає в наявності великої кількості обмежень прав власників землі й користувачів земельної ділянки. Законодавством нашої країни передбачені наступні види обмежень (рис.1): цільове призначення; режим використання; земельні сервітути; екологічні, санітарні та інші вимоги щодо використання й охорони земель (обмеження). Мета даної роботи полягає у аналізі основних проблем правового регулювання встановлення природоохоронних обмежень при використанні земель сільськогосподарського призначення, визначенні шляхів удосконалення системи землекористувань в контексті формування обмежень й обтяжень при використанні земельних ресурсів. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2941 |
Appears in Collections: | Мовчан Тетяна Вікторівна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
!!!_Movchan_Artemov_Smolenska_tezis_Херсон_2020.pdf | 686,13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.