DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2357
Title: РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ ЗЕРНОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ЯК НАПРЯМОК УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ
Other Titles: Развитие маркетинга зерновой продукции как направление усовершенствования управления инновационным развитием
The development of grain products marketing as the direction of improvement of innovative development management
Authors: Петренко О. П., Конопльова О.І.
Петренко О.П., Коноплева О.И.
Petrenko O., Konoplova O.
Keywords: маркетинг, товарна продукція, інноваційний розвиток, зернова та зернобобова продукція, система збуту, товарорух
маркетинг, товарная продукция, инновационное развитие, зерновая и зернобобовая продукция, система сбыта, товародвижение
marketing, commodity products, innovative development, grain and grain legume production, sales system, commodity circulation
Issue Date: 2014
Publisher: Одеський державний аграрний університет
Citation: УДК 631.1.027:664.76:338.24:330.341.1 Петренко О. П. Розвиток маркетингу зернової продукції як напрямок удосконалення управління інноваційним розвитком / О. П. Петренко, О.І. Конопльова // Аграрний вісник Причорномор'я: зб. наук. праць / ОДАУ. - Одеса, 2014. - Вип. 75. - С.73-79.
Abstract: В статті розкрито значення маркетингу зернової та зернобобової продукції в удосконаленні управління інноваційним розвитком. Виявлена необхідність розвитку маркетингу зернової продукції та формування адекватної динамічним змінам ринкової економіки системи збуту виробленої зернової та зернобобової продукції на основі реалізації господарюючими суб'єктами власної маркетингової політики товароруху.
В статье раскрыто значение маркетинга зерновой и зернобобовой продукции в усовершенствовании управления инновационным развитием. Выявлена необходимость развития маркетинга зерновой продукции и формирование адекватной динамическим изменениям рыночной экономики системы сбыта изготовленной зерновой и зернобобовой продукции на базе реализации хозяйствующими субъектами собственной маркетинговой политики товарооборота.
This article explores the importance of grain and grain legume production marketing in the improvement of innovative development management. There has been revealed the necessity of grain production and marketing development the establishment of an adequate to dynamic changes of market economy system of grain and grain legume production distribution on the basis of implementation by economic entities their own marketing policy of commodity circulation.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2357
Appears in Collections:Петренко Ольга Павлівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petrenko_O.P._2_2014.pdf140,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.