DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2357
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетренко О. П., Конопльова О.І.-
dc.contributor.authorПетренко О.П., Коноплева О.И.-
dc.contributor.authorPetrenko O., Konoplova O.-
dc.date.accessioned2020-08-07T07:21:38Z-
dc.date.available2020-08-07T07:21:38Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationУДК 631.1.027:664.76:338.24:330.341.1 Петренко О. П. Розвиток маркетингу зернової продукції як напрямок удосконалення управління інноваційним розвитком / О. П. Петренко, О.І. Конопльова // Аграрний вісник Причорномор'я: зб. наук. праць / ОДАУ. - Одеса, 2014. - Вип. 75. - С.73-79.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2357-
dc.description.abstractВ статті розкрито значення маркетингу зернової та зернобобової продукції в удосконаленні управління інноваційним розвитком. Виявлена необхідність розвитку маркетингу зернової продукції та формування адекватної динамічним змінам ринкової економіки системи збуту виробленої зернової та зернобобової продукції на основі реалізації господарюючими суб'єктами власної маркетингової політики товароруху.ru
dc.description.abstractВ статье раскрыто значение маркетинга зерновой и зернобобовой продукции в усовершенствовании управления инновационным развитием. Выявлена необходимость развития маркетинга зерновой продукции и формирование адекватной динамическим изменениям рыночной экономики системы сбыта изготовленной зерновой и зернобобовой продукции на базе реализации хозяйствующими субъектами собственной маркетинговой политики товарооборота.ru
dc.description.abstractThis article explores the importance of grain and grain legume production marketing in the improvement of innovative development management. There has been revealed the necessity of grain production and marketing development the establishment of an adequate to dynamic changes of market economy system of grain and grain legume production distribution on the basis of implementation by economic entities their own marketing policy of commodity circulation.ru
dc.language.isoukru
dc.publisherОдеський державний аграрний університетru
dc.subjectмаркетинг, товарна продукція, інноваційний розвиток, зернова та зернобобова продукція, система збуту, товарорухru
dc.subjectмаркетинг, товарная продукция, инновационное развитие, зерновая и зернобобовая продукция, система сбыта, товародвижениеru
dc.subjectmarketing, commodity products, innovative development, grain and grain legume production, sales system, commodity circulationru
dc.titleРОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ ЗЕРНОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ЯК НАПРЯМОК УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМru
dc.title.alternativeРазвитие маркетинга зерновой продукции как направление усовершенствования управления инновационным развитиемru
dc.title.alternativeThe development of grain products marketing as the direction of improvement of innovative development managementru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Петренко Ольга Павлівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petrenko_O.P._2_2014.pdf140,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.