DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2357
Назва: РОЗВИТОК МАРКЕТИНГУ ЗЕРНОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ЯК НАПРЯМОК УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ
Інші назви: Развитие маркетинга зерновой продукции как направление усовершенствования управления инновационным развитием
The development of grain products marketing as the direction of improvement of innovative development management
Автори: Петренко О. П., Конопльова О.І.
Петренко О.П., Коноплева О.И.
Petrenko O., Konoplova O.
Теми: маркетинг, товарна продукція, інноваційний розвиток, зернова та зернобобова продукція, система збуту, товарорух
маркетинг, товарная продукция, инновационное развитие, зерновая и зернобобовая продукция, система сбыта, товародвижение
marketing, commodity products, innovative development, grain and grain legume production, sales system, commodity circulation
Дата публікації: 2014
Видавництво: Одеський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: УДК 631.1.027:664.76:338.24:330.341.1 Петренко О. П. Розвиток маркетингу зернової продукції як напрямок удосконалення управління інноваційним розвитком / О. П. Петренко, О.І. Конопльова // Аграрний вісник Причорномор'я: зб. наук. праць / ОДАУ. - Одеса, 2014. - Вип. 75. - С.73-79.
Короткий огляд (реферат): В статті розкрито значення маркетингу зернової та зернобобової продукції в удосконаленні управління інноваційним розвитком. Виявлена необхідність розвитку маркетингу зернової продукції та формування адекватної динамічним змінам ринкової економіки системи збуту виробленої зернової та зернобобової продукції на основі реалізації господарюючими суб'єктами власної маркетингової політики товароруху.
В статье раскрыто значение маркетинга зерновой и зернобобовой продукции в усовершенствовании управления инновационным развитием. Выявлена необходимость развития маркетинга зерновой продукции и формирование адекватной динамическим изменениям рыночной экономики системы сбыта изготовленной зерновой и зернобобовой продукции на базе реализации хозяйствующими субъектами собственной маркетинговой политики товарооборота.
This article explores the importance of grain and grain legume production marketing in the improvement of innovative development management. There has been revealed the necessity of grain production and marketing development the establishment of an adequate to dynamic changes of market economy system of grain and grain legume production distribution on the basis of implementation by economic entities their own marketing policy of commodity circulation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2357
Розташовується у зібраннях:Петренко Ольга Павлівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petrenko_O.P._2_2014.pdf140,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.