DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2355
Title: ПРОЦЕС УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЄМСТВ З ВИРОБНИЦТВА ХЛІБА ТА ХЛІБОБУЛОЧНИХ ВИРОБІВ
Authors: Петренко О. П.
Keywords: процес управління, маркетинг підприємств, виробництво, хліб, хлібобулочні вироби
Issue Date: 2012
Publisher: Полтавська державна аграрна академія
Citation: УДК 65.014.1:339.138:664.66:664.64 Петренко О. П. Процес управління маркетингом підприємств з виробництва хліба та хлібобулочних виробів / О.П. Петренко // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. – Полтава, 2012. - Вип. 2(5), Т. 2. - С. 208-212.
Abstract: Розглянуто процес управління маркетингом підприємств з виробництва хліба та хлібобулочних виробів. розкрита низка конкретних заходів, що проводяться в чіткій по- слідовності для ефективного управління маркетингом підприємств з виробництва хліба та хлібобулочних виробів.
The process of management of bread and bakegoodss marketing is considered. Exposed row of concrete measures which are conducted in a clear sequence for the effective management of bread and bakegoodss marketing.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2355
Appears in Collections:Петренко Ольга Павлівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petrenko_O.P._2_2012.pdf294,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.