DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2355
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетренко О. П.-
dc.date.accessioned2020-08-07T07:02:12Z-
dc.date.available2020-08-07T07:02:12Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationУДК 65.014.1:339.138:664.66:664.64 Петренко О. П. Процес управління маркетингом підприємств з виробництва хліба та хлібобулочних виробів / О.П. Петренко // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. – Полтава, 2012. - Вип. 2(5), Т. 2. - С. 208-212.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2355-
dc.description.abstractРозглянуто процес управління маркетингом підприємств з виробництва хліба та хлібобулочних виробів. розкрита низка конкретних заходів, що проводяться в чіткій по- слідовності для ефективного управління маркетингом підприємств з виробництва хліба та хлібобулочних виробів.ru
dc.description.abstractThe process of management of bread and bakegoodss marketing is considered. Exposed row of concrete measures which are conducted in a clear sequence for the effective management of bread and bakegoodss marketing.ru
dc.language.isoukru
dc.publisherПолтавська державна аграрна академіяru
dc.subjectпроцес управління, маркетинг підприємств, виробництво, хліб, хлібобулочні виробиru
dc.titleПРОЦЕС УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЄМСТВ З ВИРОБНИЦТВА ХЛІБА ТА ХЛІБОБУЛОЧНИХ ВИРОБІВru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Петренко Ольга Павлівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petrenko_O.P._2_2012.pdf294,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.