DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2355
Назва: ПРОЦЕС УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЄМСТВ З ВИРОБНИЦТВА ХЛІБА ТА ХЛІБОБУЛОЧНИХ ВИРОБІВ
Автори: Петренко О. П.
Теми: процес управління, маркетинг підприємств, виробництво, хліб, хлібобулочні вироби
Дата публікації: 2012
Видавництво: Полтавська державна аграрна академія
Бібліографічний опис: УДК 65.014.1:339.138:664.66:664.64 Петренко О. П. Процес управління маркетингом підприємств з виробництва хліба та хлібобулочних виробів / О.П. Петренко // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. – Полтава, 2012. - Вип. 2(5), Т. 2. - С. 208-212.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто процес управління маркетингом підприємств з виробництва хліба та хлібобулочних виробів. розкрита низка конкретних заходів, що проводяться в чіткій по- слідовності для ефективного управління маркетингом підприємств з виробництва хліба та хлібобулочних виробів.
The process of management of bread and bakegoodss marketing is considered. Exposed row of concrete measures which are conducted in a clear sequence for the effective management of bread and bakegoodss marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2355
Розташовується у зібраннях:Петренко Ольга Павлівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petrenko_O.P._2_2012.pdf294,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.