DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2278
Назва: РОЛЬ ТЕОНИМОВ В РЕКЛАМНЫХ ТЕКСТАХ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ ПРЕПАРАТОВ
Інші назви: РОЛЬ ТЕОНІМІВ У РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПРЕПАРАТІВ
THE BOLE OF THEONYMS IN PHARMACEUTICAL ADVERTISING TEXTS
Автори: Насакина С. В.
Насакіна С. В.
Nasakina S.
Теми: имя собственное, рекламный текст, теоним
власна назва, рекламний текст, теонім
advertising texts, proper name, theonym
Дата публікації: 2014
Видавництво: Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова
Бібліографічний опис: УДК 81’373.2: 679.123 Насакина С. В. Роль теонимов в рекламных текстах фармацевтических препаратов / С. В. Насакина // Записки з ономастики: зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 17. - С. 194-199.
Короткий огляд (реферат): В статье проводится исследование собственных имён в рекламных текстах фармацевтических препаратов. Были выделены функции и определена роль теонимов.
У статті проведено дослідження власних назв у рекламних текстах. Визначено функції та роль теонімів.
The article deals with the proper names in pharmaceutical advertising texts. The functions of the theonyms and their role in advertising texts are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2278
Розташовується у зібраннях:Насакіна Світлана Вікторівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zzo_2014_17_20.pdf489,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.