DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2278
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНасакина С. В.-
dc.contributor.authorНасакіна С. В.-
dc.contributor.authorNasakina S.-
dc.date.accessioned2020-07-01T09:11:35Z-
dc.date.available2020-07-01T09:11:35Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationУДК 81’373.2: 679.123 Насакина С. В. Роль теонимов в рекламных текстах фармацевтических препаратов / С. В. Насакина // Записки з ономастики: зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 17. - С. 194-199.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2278-
dc.description.abstractВ статье проводится исследование собственных имён в рекламных текстах фармацевтических препаратов. Были выделены функции и определена роль теонимов.ru
dc.description.abstractУ статті проведено дослідження власних назв у рекламних текстах. Визначено функції та роль теонімів.ru
dc.description.abstractThe article deals with the proper names in pharmaceutical advertising texts. The functions of the theonyms and their role in advertising texts are determined.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherОдеський національний університет ім. І. І. Мечниковаru
dc.subjectимя собственное, рекламный текст, теонимru
dc.subjectвласна назва, рекламний текст, теонімru
dc.subjectadvertising texts, proper name, theonymru
dc.titleРОЛЬ ТЕОНИМОВ В РЕКЛАМНЫХ ТЕКСТАХ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ ПРЕПАРАТОВru
dc.title.alternativeРОЛЬ ТЕОНІМІВ У РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПРЕПАРАТІВru
dc.title.alternativeTHE BOLE OF THEONYMS IN PHARMACEUTICAL ADVERTISING TEXTSru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Насакіна Світлана Вікторівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zzo_2014_17_20.pdf489,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.