DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2136
Назва: УПРОВАДЖЕННЯ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС АКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ
Інші назви: ВНЕДРЕНИЕ В УЧЕБНЫЙ ПРОЦЕСС АКТИВНЫХ МЕТОДОВ ОБУЧЕНИЯ
IMPLEMENTATION IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF ACTIVE METHODS OF TRAINING
Автори: Дрьомова Н.В., Гордєєва О.А., Бондар Л.П.
Dremova N.V., Gordeeva A.A., Bondar L.F.
Теми: квест, озеленення населених місць, активні методи навчання, аналіз впровадження, інтелектуальні завдання
квест, озеленение населенных мест, активные методы обучения, анализ внедрения, интеллектуальные задачи
quest, landscaping of populated areas, active teaching methods, implementation analysis, intellectual tasks
Дата публікації: 2018
Видавництво: Одеський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: УДК 378.147:37.091.2 Дрьомова Н. В. Упровадження у навчальний процес активних методів навчання / Н.В. Дрьомова , О.А. Гордєєва, Л.П. Бондар // Аграрний вісник Причорномор’я: зб.наук.пр. / ОДАУ. - Одеса, 2018. – Вип. 88. – С. 150-155.
Короткий огляд (реферат): В роботі наведено обґрунтування теоретико-методологічних засад і практичних аспектів впровадження активних методів навчання у навчально-виховний процес вищого навчального закладу. Встановлено, що використання активних методів навчання дають можливість науково-педагогічним працівникам краще зрозуміти своїх студентів та їх емоції, почуття, характер та сприйняття навчального матеріалу.
В работе приведено обоснование теоретико-методологических основ и практических аспектов внедрения активных методов обучения в учебно-воспитательный процесс высшего учебного заведения. Установлено, что использование активных методов обучения дают возможность научно-педагогическим работникам лучше понять своих студентов и их эмоции, чувства, характер и восприятие учебного материала.
The paper presents the justification of the theoretical and methodological foundations and practical aspects of the introduction of active teaching methods in the educational process of a higher educational institution. It has been established that the use of active teaching methods enables research and teaching staff to better understand their students and their emotions, feelings, character, and perception of educational material.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2136
Розташовується у зібраннях:Бондар Людмила Пилипівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондар.pdf924,57 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.