Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1984
Назва: | ФАКТОРИ, ЩО ОБУМОВЛЮЮТЬ ЕФЕКТИВНІСТЬ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ АГРАРНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ |
Автори: | Власюк О.А., Іщенко Т.Д., Антонік І.І. |
Теми: | практична підготовка, знання, уміння, навички, професійна діяльність практическая подготовка, знания, умения, навыки, профессиональная деятельность practical training, knowledge, abilities, skills, professional activity |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України |
Бібліографічний опис: | УДК 631:43 Власюк О.А. Фактори, що обумовлюють ефективність практичної підготовки студентів вищих аграрних навчальних закладів / О.А. Власюк, Т.Д. Іщенко, Антонік І.І. // Нові технології навчання: наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – К., 2016. – Вип. 88, Ч.1. – С. 141-144. |
Короткий огляд (реферат): | Національні аграрні ВНЗ, крім наукової, навчальної та господарської діяльності, здійснюють ще дослідницьку та інноваційну, що передбачає реалізацію інноваційних проектів розроблення, впровадження і виробництва нової високотехнологічної продукції; інтеграцію освіти та науки з виробництвом шляхом створення навчально-науково-виробничих об’єднань (технопарків, бізнес-інкубаторів, кластерів тощо); здійснення разом із галузевою академією наук фундаментальних і прикладних наукових досліджень за визначеними пріоритетними напрямами наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності. Тому обов’язковою складовою забезпечення якості вищої освіти є високий рівень практичної підготовки фахівців, яка спрямована на закріплення знань студентів, отриманих під час теоретичного навчання, набуття і удосконалення умінь, навичок та компетентностей, визначених освітньо-кваліфікаційною характеристикою підготовки фахівців для сільського господарства. Якісна професійно-практична підготовка студентів вищих начальних закладів є складовою навчального плану та необхідною передумовою працевлаштування випускників і спрямовується на їх захист від безробіття. Висока конкуренція на ринку праці змушує вищі навчальні заклади розробляти нові механізми співпраці з галузевими підприємствами задля підвищення ефективності навчання. Знання є необхідним, але недостатнім результатом навчання на сучасному етапі розвитку суспільства, оскільки не забезпечує готовність студента до самостійної діяльності. Уміння – це здатність оперувати знаннями при вирішенні професійних завдань. Тому, рівень підготовки випускника аграрного вищого навчального закладу виявляється в здатності використовувати знання для вирішення виробничих завдань, при чому передбачається не тільки конструювання моделі виробничого процесу, але й управління цією моделлю. Мета цієї роботи – визначити чинники, що визначають ефективність практичної підготовки фахівців аграрних вищих навчальних закладів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/1984 |
Розташовується у зібраннях: | Антонік Ірина Іполитівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Антонік І.І..pdf | 457,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.