DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1523
Title: Особливості формування системи управління збутом на підприємстві
Authors: Мельничук, О.І.
Keywords: Економіка підприємств
збутова діяльність підприємства, відділ маркетинга, збут
Issue Date: 2014
Publisher: Одеська державна академія будівництва та архітектури
Citation: Мельничук О. І. Особливості формування системи управління збутом на підприємстві / О. І. Мельничук, І.І. Подгорна // Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації: зб.наук.праць за матеріалами науково-практичної конференції / Одеська державна академія будівництва та архітектури. – 2014.
Abstract: В статті розкриваються особливості формування системи управління збутом на підприємстві,визначаються завдання та функції відділу маркетингу; розглядаються форми організування збутової діяльності.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1523
Appears in Collections:Мельничук Оксана Іванівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мельничук.pdf174,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.