DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1523
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельничук, О.І.-
dc.date.accessioned2017-09-17T15:32:27Z-
dc.date.available2017-09-17T15:32:27Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМельничук О. І. Особливості формування системи управління збутом на підприємстві / О. І. Мельничук, І.І. Подгорна // Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації: зб.наук.праць за матеріалами науково-практичної конференції / Одеська державна академія будівництва та архітектури. – 2014.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1523-
dc.description.abstractВ статті розкриваються особливості формування системи управління збутом на підприємстві,визначаються завдання та функції відділу маркетингу; розглядаються форми організування збутової діяльності.ru
dc.language.isoukru
dc.publisherОдеська державна академія будівництва та архітектуриru
dc.subjectЕкономіка підприємствru
dc.subjectзбутова діяльність підприємства, відділ маркетинга, збутru
dc.titleОсобливості формування системи управління збутом на підприємствіru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Мельничук Оксана Іванівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мельничук.pdf174,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.