DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1523
Назва: Особливості формування системи управління збутом на підприємстві
Автори: Мельничук, О.І.
Теми: Економіка підприємств
збутова діяльність підприємства, відділ маркетинга, збут
Дата публікації: 2014
Видавництво: Одеська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Мельничук О. І. Особливості формування системи управління збутом на підприємстві / О. І. Мельничук, І.І. Подгорна // Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації: зб.наук.праць за матеріалами науково-практичної конференції / Одеська державна академія будівництва та архітектури. – 2014.
Короткий огляд (реферат): В статті розкриваються особливості формування системи управління збутом на підприємстві,визначаються завдання та функції відділу маркетингу; розглядаються форми організування збутової діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1523
Розташовується у зібраннях:Мельничук Оксана Іванівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мельничук.pdf174,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.