DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1263
Title: СТАНОВЛЕННЯ ПРИКЛАДНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ
Authors: Левіна, М.О.
Keywords: Маркетинг
маркетингові послуги,прикладний маркетинг
Issue Date: 2010
Publisher: Вісник соціально-економічних досліджень. №38
Citation: УДК: 339.138(477) Левіна М.О. Становлення прикладного маркетингу в Україні/ М.О. Левіна // Вісник соціально-економічних досліджень. – Одеса, 2010. – №38. – С.291-296.
Abstract: Систематизовано відомості щодо становлення маркетингу в Україні на основі втілення теоретичних маркетингових знань в практичну діяльність підприємств, що надають маркетингові послуги. Наведено хронологію знакових подій на вітчизняному ринку маркетингових послуг.
Systematized information about the formation of marketing in Ukraine based on the implementation of theoretical knowledge in practical marketing activities of companies that provide marketing services. A timeline of significant events in the domestic market of marketing services is presented.
Description: Systematized information about the formation of marketing in Ukraine based on the implementation of theoretical knowledge in practical marketing activities of companies that provide marketing services. A timeline of significant events in the domestic market of marketing services is presented.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1263
Appears in Collections:Левіна-Костюк Марія Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levina-Kostiuk_9_2010.PDF253,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.