DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1263
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛевіна, М.О.-
dc.date.accessioned2017-04-06T08:44:38Z-
dc.date.available2017-04-06T08:44:38Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationУДК: 339.138(477) Левіна М.О. Становлення прикладного маркетингу в Україні/ М.О. Левіна // Вісник соціально-економічних досліджень. – Одеса, 2010. – №38. – С.291-296.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1263-
dc.descriptionSystematized information about the formation of marketing in Ukraine based on the implementation of theoretical knowledge in practical marketing activities of companies that provide marketing services. A timeline of significant events in the domestic market of marketing services is presented.ru
dc.description.abstractСистематизовано відомості щодо становлення маркетингу в Україні на основі втілення теоретичних маркетингових знань в практичну діяльність підприємств, що надають маркетингові послуги. Наведено хронологію знакових подій на вітчизняному ринку маркетингових послуг.ru
dc.description.abstractSystematized information about the formation of marketing in Ukraine based on the implementation of theoretical knowledge in practical marketing activities of companies that provide marketing services. A timeline of significant events in the domestic market of marketing services is presented.ru
dc.language.isoukru
dc.publisherВісник соціально-економічних досліджень. №38ru
dc.subjectМаркетингru
dc.subjectмаркетингові послуги,прикладний маркетингru
dc.titleСТАНОВЛЕННЯ ПРИКЛАДНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Левіна-Костюк Марія Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levina-Kostiuk_9_2010.PDF253,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.