DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1263
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевіна, М.О.-
dc.date.accessioned2017-04-06T08:44:38Z-
dc.date.available2017-04-06T08:44:38Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationУДК: 339.138(477) Левіна М.О. Становлення прикладного маркетингу в Україні/ М.О. Левіна // Вісник соціально-економічних досліджень. – Одеса, 2010. – №38. – С.291-296.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1263-
dc.descriptionSystematized information about the formation of marketing in Ukraine based on the implementation of theoretical knowledge in practical marketing activities of companies that provide marketing services. A timeline of significant events in the domestic market of marketing services is presented.ru
dc.description.abstractСистематизовано відомості щодо становлення маркетингу в Україні на основі втілення теоретичних маркетингових знань в практичну діяльність підприємств, що надають маркетингові послуги. Наведено хронологію знакових подій на вітчизняному ринку маркетингових послуг.ru
dc.description.abstractSystematized information about the formation of marketing in Ukraine based on the implementation of theoretical knowledge in practical marketing activities of companies that provide marketing services. A timeline of significant events in the domestic market of marketing services is presented.ru
dc.language.isoukru
dc.publisherВісник соціально-економічних досліджень. №38ru
dc.subjectМаркетингru
dc.subjectмаркетингові послуги,прикладний маркетингru
dc.titleСТАНОВЛЕННЯ ПРИКЛАДНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Левіна-Костюк Марія Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levina-Kostiuk_9_2010.PDF253,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.