DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1262
Title: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АГРОМАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ
Authors: Левіна, М.О.
Keywords: Маркетинг
теоретичні аспекти, агромаркетинг, комунікаційна політика
Issue Date: 2010
Publisher: Збірник матеріалів міжвузівської науково-практичної конференції студентів, аспірантів, молодих вчених, викладачів
Citation: Левіна М.О. Теоретичні аспекти агромаркетингової комунікаційної політики / М.О. Левіна // Інноваційна парадигма сучасного розвитку маркетингу: збірник матеріалів міжвузівської науково-практичної конференції студентів, аспірантів, молодих вчених, викладачів, (Одеса, 21 травня 2010 року). – Одеса, 2010. – С. 75-78.
Abstract: Ціллю дослідження є теоретичне обґрунтування маркетингової комунікаційної політики аграрних підприємств, з метою збільшення обсягів реалізації, рівня якості продукції, підвищення іміджу, конкурентнотоспроможності з одного боку та поінформованості споживачів про наявні товари та про їх основні властивості з іншого боку
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1262
Appears in Collections:Левіна-Костюк Марія Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levina-Kostiuk_6_2010.PDF293,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.