DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1262
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевіна, М.О.-
dc.date.accessioned2017-04-06T08:38:39Z-
dc.date.available2017-04-06T08:38:39Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЛевіна М.О. Теоретичні аспекти агромаркетингової комунікаційної політики / М.О. Левіна // Інноваційна парадигма сучасного розвитку маркетингу: збірник матеріалів міжвузівської науково-практичної конференції студентів, аспірантів, молодих вчених, викладачів, (Одеса, 21 травня 2010 року). – Одеса, 2010. – С. 75-78.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1262-
dc.description.abstractЦіллю дослідження є теоретичне обґрунтування маркетингової комунікаційної політики аграрних підприємств, з метою збільшення обсягів реалізації, рівня якості продукції, підвищення іміджу, конкурентнотоспроможності з одного боку та поінформованості споживачів про наявні товари та про їх основні властивості з іншого бокуru
dc.language.isoukru
dc.publisherЗбірник матеріалів міжвузівської науково-практичної конференції студентів, аспірантів, молодих вчених, викладачівru
dc.subjectМаркетингru
dc.subjectтеоретичні аспекти, агромаркетинг, комунікаційна політикаru
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АГРОМАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Левіна-Костюк Марія Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levina-Kostiuk_6_2010.PDF293,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.