DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1260
Title: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ
Authors: Левіна, М.О.
Keywords: Маркетинг
маркетингові дослідження, теоретичні основи, комплекс маркетингу
Issue Date: 2010
Publisher: Збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції
Citation: УДК: 339.138 Левіна М.О. Теоретичні основи комплексу маркетингу // Стратегії інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта: збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 7-10 квітня 2010 р.). – Харьків: НТУ «ХПІ», 2010. – С. 522-524.
Abstract: Метою статті є дослідження теоретичних основ розвитку концепцій комплексу маркетингу, що можуть практично втілюватись в діяльності вітчизняних підприємств.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1260
Appears in Collections:Левіна-Костюк Марія Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levina-Kostiuk_4_2010.PDF283,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.