DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1260
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевіна, М.О.-
dc.date.accessioned2017-04-06T08:25:52Z-
dc.date.available2017-04-06T08:25:52Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationУДК: 339.138 Левіна М.О. Теоретичні основи комплексу маркетингу // Стратегії інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта: збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 7-10 квітня 2010 р.). – Харьків: НТУ «ХПІ», 2010. – С. 522-524.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1260-
dc.description.abstractМетою статті є дослідження теоретичних основ розвитку концепцій комплексу маркетингу, що можуть практично втілюватись в діяльності вітчизняних підприємств.ru
dc.language.isoukru
dc.publisherЗбірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференціїru
dc.subjectМаркетингru
dc.subjectмаркетингові дослідження, теоретичні основи, комплекс маркетингуru
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Левіна-Костюк Марія Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levina-Kostiuk_4_2010.PDF283,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.