DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1259
Title: Роль маркетингових досліджень у розвитку підприємств
Authors: Левіна, М.О.
Keywords: Маркетинг
маркетингові дослідження, розвиток підприємств
Issue Date: 2009
Publisher: Збірник матеріалів міжвузівської науково-практичної конференції студентів, аспірантів, молодих вчених, викладачів
Citation: Левіна М.О. Роль маркетингових досліджень у розвитку підприємств // Маркетингова діяльність в умовах фінансово-економічної кризи: збірник матеріалів міжвузівської науково-практичної конференції студентів, аспірантів, молодих вчених, викладачів, секція Науково-прикладне забезпечення маркетингової діяльності (Одеса, 21 травня 2009 року). – Одеса, 2009. – С. 20-22
Abstract: Метою дослідження є обґрунтування питань маркетингових досліджень та їх ролі в ефективному розвитку підприємств.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1259
Appears in Collections:Левіна-Костюк Марія Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levina-Kostiuk_3_2009.PDF194,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.