DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1259
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевіна, М.О.-
dc.date.accessioned2017-04-06T08:21:56Z-
dc.date.available2017-04-06T08:21:56Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЛевіна М.О. Роль маркетингових досліджень у розвитку підприємств // Маркетингова діяльність в умовах фінансово-економічної кризи: збірник матеріалів міжвузівської науково-практичної конференції студентів, аспірантів, молодих вчених, викладачів, секція Науково-прикладне забезпечення маркетингової діяльності (Одеса, 21 травня 2009 року). – Одеса, 2009. – С. 20-22ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1259-
dc.description.abstractМетою дослідження є обґрунтування питань маркетингових досліджень та їх ролі в ефективному розвитку підприємств.ru
dc.language.isoukru
dc.publisherЗбірник матеріалів міжвузівської науково-практичної конференції студентів, аспірантів, молодих вчених, викладачівru
dc.subjectМаркетингru
dc.subjectмаркетингові дослідження, розвиток підприємствru
dc.titleРоль маркетингових досліджень у розвитку підприємствru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:Левіна-Костюк Марія Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levina-Kostiuk_3_2009.PDF194,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.