DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1206
Title: МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ОВОЧЕВОЇ ГАЛУЗІ ПРИЧОРНОМОРСЬКОГО РЕГІОНУ В УМОВАХ АГРАРНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ
Other Titles: Маркетинговая деятельность предприятий овощеводческой отрасли Причерноморского региона в условиях аграрных трансформаций
Marketing activity of vegetable growing industry enterprises in Prichernomorie region in the period in the agrarian transformations
Authors: 
Козуб, Н.М.
Козуб, Н.Н.
Kozub, N.N.
Issue Date: 2003
Citation: УДК 631.1.027 Козуб, Н. М. Маркетингова діяльність підприємств овочевої галузі Причорноморського регіону в умовах аграрних трансформацій / Н. М. Козуб. - С .148-151
Abstract: У статті аналізується стан виробництва і збуту овочів в агропромислових підприємствах Причорноморського регіону і шляхи покращення їх діяльності на основі організації маркетингу.
В статье анализируется состояние производства и сбыта овощей в агропромышленных предприятиях Причерноморского региона и пути улучшения их деятельности на основе организации маркетинга.
The article analyzes the state of vegetable growing and sales at agroindustrial enterprises of the Prichernomorie region and ways of improving their performance on the basis of marketing introduction.
Description: The article analyzes the state of vegetable growing and sales at agroindustrial enterprises of the Prichernomorie region and ways of improving their performance on the basis of marketing introduction.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1206
Appears in Collections:*НАУКОВІ СТАТТІ РІЗНИХ АВТОРІВ*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kozub_14_2007.pdf151,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.