DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1205
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisor-
dc.contributor.authorКозуб, Н.М.-
dc.contributor.authorКозуб, Н.Н.-
dc.contributor.authorKozub, N.-
dc.date.accessioned2017-04-03T10:47:03Z-
dc.date.available2017-04-03T10:47:03Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationУДК 631.1.027 Козуб Н.М. Організація аграрного маркетингу // Таврійський науковий вісник: Зб. наук. пр. –Херсон: Херсонський державний аграрний університет 2003.- Вип.28.- С.277-281ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1205-
dc.descriptionThe article shows forms of organization of marketing and the real state of marketing organization in researched enterprises.ru
dc.description.abstractУ статті надаються форми організації маркетингу. А також фактичний стан організації маркетингу в досліджених агропідприємствах.ru
dc.description.abstractВ статье приводятся формы организации маркетинга. А также фактическое состояние организации маркетинга в исследуемых аграрных предприятиях.ru
dc.description.abstractThe article shows forms of organization of marketing and the real state of marketing organization in researched enterprises.ru
dc.language.isoukru
dc.publisherХерсонський державний аграрний університетru
dc.subjectмаркетинг, організація, служба, функціяru
dc.subjectмаркетинг, организация, служба, функцияru
dc.subjectmarketing, service, organization, funcnionru
dc.titleОрганізація аграрного маркетингуru
dc.title.alternativeОрганизация аграрного маркетингаru
dc.title.alternativeIhe organization of Ograrian Marketingru
dc.typeArticleru
Розташовується у зібраннях:*НАУКОВІ СТАТТІ РІЗНИХ АВТОРІВ*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kozub_4_2003.pdf103,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.