DSpace logo

Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 41-50 зі 4308 (час пошуку: 0.0 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Сучасний стан та тенденції розвитку цукробурякового виробництва УкраїниНайда, А.В.; Найда, І.С.
2013Управління інноваційним розвитком цукробурякового виробництваНайда, А.В.; Сахацький, М.П.; Найда, І.С.; Запша, Г.М.; Ніценко, В.С.
2015ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ, ЇЇ СКЛАДОВІ ТА ФУНКЦІЇМельничук, О.І.; Мельничук, О.И.; Melnychuk, O.
2015ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМКИ СТВОРЕННЯ ІНТЕГРАЦІЙНИХ ОБ’ЄДНАНЬ В АГРАРНІЙ СФЕРІЗапша Г.М., Дідур Г.І.; Zapsha G., Didur G.
2015ЕФЕКТИВНІСТЬ КОМПЛЕКСНОЇ АНТИГОМОТОКСИЧНОЇ ТЕРАПІЇ ПРИ ЛІКУВАННІ СОБАК, ХВОРИХ НА КАТАРАЛЬНУ БРОНХОПНЕВМОНІЮКушнір, В.Ю.; Кушнир, В.Ю.; Kushnir, V.
2014ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ ДОБАВОК ДО РАЦІОНУ СВИНЕЙ ГЛУТАМІНОВОЇ КИСЛОТИ НА ПРОДУКТИВНІСТЬ ТА ЗАТРАТИ КОРМУ НА ВИРОБНИЦТВО 1 ЦЕНТНЕРУ ПРОДУКЦІЇКарунський О.Й., Горохова Я.О.
2007ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ ЯК ДЖЕРЕЛО ФОРМУВАННЯ АКТИВІВ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВПетруня, Н.В.; Petrunya, N.
2014СУЧАСНІ ПИТАННЯ ВІДТВОРЕННЯ МОЛОЧНОГО СТАДАЛівінський, А.І.
2009Роль маркетингових досліджень у розвитку підприємствЛевіна, М.О.
2011Інноваційний розвиток підприємств цукробурякового підкомплексуНайда, А.В.