DSpace logo
Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/85
Title: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ АГРОМАРКЕТИНГОМ
Other Titles: Теоретические основы управления агромаркетингом
Theoretical fundamentals of agromarketing management
Authors: Левіна, М.О.
Левина, М.А.
Levina, M.
Keywords: Економіка агропідприємств
управління, менеджмент, агромаркетинг, система маркетингу, управління маркетингом
управление, менеджмент, агромаркетинг, система маркетинга, управления маркетингом.
governance, management, agromarketing, marketing system, marketing management
Issue Date: 2010
Publisher: Аграрний вісник Причорномор'я: зб.наук.праць, №53
Citation: ББК У9(2)210.2; УДК:631.15/.16:631.1.027 Левіна О. Я. Теоретичні основи управління агромаркетингом / О. Я. Левіна // Аграрний вісник Причорномор'я : зб. наук. праць / ОДАУ. - Одеса, 2010. - Вип.53. - С.157-161.
Abstract: Розглядаються теоретичні основи категорії управління маркетингом та його особливості в аграрній сфері.
Рассматриваются теоретические основы категории управления маркетингом и его особенности в аграрной сфере.
The theoretical foundations of category marketing management and its features in the agrarian sector are considered
Description: The theoretical foundations of category marketing management and its features in the agrarian sector are considered
URI: http://hdl.handle.net/123456789/85
Appears in Collections:Левіна-Костюк Марія Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Levina.pdf210,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.