DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5670
Назва: Управління рекламною компанією нового продукту Роздільнянської районної державної лікарні ветеринарної медицини : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр»
Автори: Василіва Є.
Теми: диверсифікація, управління проектом, маркетинг, реклама, таргетинг, рекламна компанія, кореляційно-регресійний аналіз, стратегія, окупність, матеріально-технічна база
Дата публікації: 2025
Видавництво: Одеський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: Василіва Є. Управління рекламною компанією нового продукту Роздільнянської районної державної лікарні ветеринарної медицини : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр», освітньо-професійна програма «Менеджмент», спеціальність 073 «Менеджмент». Науковий керівник: д.е.н., професор М. Сахацький / ОДАУ. Одеса, 2025. 95 с.
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретико-методичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо управління управління рекламною компанією нового продукту в умовах нашого часу. Об'єктом дослідження є рекламна діяльність Роздільнянської районної державної лікарні ветеринарної медицини Предметом дослідження є процес управління рекламною компанією нового виду ветеринарних послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5670
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи ЗВО рівня "Бакалавр" та «Магістр» факультету економіки та управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Василіва_073БАК_денна_2025.pdf1,97 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.