DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5485
Назва: Стратегічне управління маркетинговою діяльністю в С(Ф)Г «Балкани» Білгород-Дністровського району Одеської області : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр»
Автори: Коломієць А.
Теми: стратегічне управління, маркетингова стратегія, соціальні мережі, таргетована реклама, ребрендинг, ефективність реклами
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: Коломієць А. Стратегічне управління маркетинговою діяльністю в С(Ф)Г «Балкани» Білгород-Дністровського району Одеської області : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр», освітньо-професійна програма «Менеджмент», спеціальність 073 «Менеджмент». Науковий керівник: к.е.н., доцент Т. Мацієвич / ОДАУ. Одеса, 2024. 105 с.
Короткий огляд (реферат): Враховуючи унікальні виклики, з якими стикається аграрний сектор, стратегічне управління маркетингом в цій галузі визначається особливою увагою до регіональних, національних та міжнародних тенденцій розвитку, а також глибоким розумінням потреб та вимог різних сегментів споживачів. Метою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретико-методичної інформації та розробка практичних рекомендацій щодо ефективного стратегічного управління маркетингової діяльності в С(Ф)Г «Балкани» Білгород-Дністровського району Одеської області.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5485
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи ЗВО рівня "Бакалавр" та «Магістр» факультету економіки та управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Коломієць А.Д._073БАК_денна_2024.pdf5,71 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.