DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5482
Назва: Маркетингові комунікації в системі управління Біляївською районною організацією українського товариства мисливців і рибалок : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр»
Автори: Власова А.
Теми: маркетингові комунікації, елементи маркетингових комунікацій, роль маркетингових комунікацій у системі управління
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: Власова А. Маркетингові комунікації в системі управління Біляївською районною організацією українського товариства мисливців і рибалок : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр», освітньо-професійна програма «Менеджмент», спеціальність 073 «Менеджмент». Науковий керівник: к.е.н., асистент М. Левіна-Костюк / ОДАУ. Одеса, 2024. 111 с.
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є обгрунтування маркетингові комунікації в системі управління специфічної вузькогалузевої організації. Об’єктом кваліфікаційної роботи є процес управління, в частині маркетингові комунікації специфічної вузькогалузевої організації Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів маркетингових комунікацій в системі управління специфічної вузькогалузевої організації. Дослідження проводились за результатами діяльності Біляївська районна організація Українського товариства мисливців і рибалок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5482
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи ЗВО рівня "Бакалавр" та «Магістр» факультету економіки та управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Власова_073БаК_заочне_2024.pdf2,62 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.