Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5446| Title: | Моделі екологічного моніторингу земель та їхня інтеграція в процеси землеустрою : кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти |
| Authors: | Гулая В. |
| Keywords: | моніторинг земель, землеустрій, геоінформаційні технології, управління земельними ресурсами, показники моніторингу |
| Issue Date: | 2024 |
| Publisher: | Одеський державний аграрний університет |
| Citation: | Гулая В. Моделі екологічного моніторингу земель та їхня інтеграція в процеси землеустрою : кваліфікаційна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньої програми «Геодезія та землеустрій» за спеціальністю: 193 «Геодезія та землеустрій». Науковий керівник: проф. Михайлюк В. І. / ОДАУ. Одеса, 2024. 53 с. |
| Abstract: | В умовах стрімкого розвитку урбанізації та інтенсифікації використання земельних ресурсів особливо актуальне питання екологічного моніторингу земель та його інтеграції в процеси землеустрою. Сучасні виклики, пов'язані зі зміною клімату, деградацією ґрунтів та забрудненням навколишнього середовища, вимагають розробки та впровадження ефективних моделей екологічного моніторингу, які б забезпечували своєчасне виявлення, оцінку та прогнозування змін стану земельних ресурсів. Метою дослідження є розробка теоретичних, методологічних підходів, а також практичних рекомендацій щодо формування моделей екологічного моніторингу земель та їх інтеграції в процеси землеустрою. Об'єктом дослідження є процес екологічного моніторингу земель як складової системи землеустрою. |
| URI: | http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5446 |
| Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи ЗВО рівня «Магістр» ОПП «Геодезія та землеустрій |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| ФГЗА_193_КР_Гулая В.В..pdf | 1,16 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.