DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5359
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisor-
dc.contributor.authorШевченко В. В.-
dc.contributor.authorShevchenko V.-
dc.date.accessioned2025-08-06T11:12:26Z-
dc.date.available2025-08-06T11:12:26Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationУДК 378.014:005.35 Шевченко В. В. Управління змінами в закладах вищої освіти: виклики, моделі впровадження та досвід українських університетів. Економічний вісник Причорномор'я. Одеса : ОДАУ, 2025. Вип. 7. С. 155-172.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5359-
dc.descriptionRelevance of the topic. In the context of full-scale war, rapid development of digital technologies, and demographic changes, Ukrainian universities are undergoing a period of fundamental transformation. This necessitates the development of effective approaches to managing organizational changes in higher education institutions. Purpose of the article is to conduct a comprehensive analysis of current trends in the implementation of changes in Ukrainian higher education institutions, and to substantiate conceptual approaches to building an effective change management system amid transformational processes. Research methods. The study employed analysis of legal acts, statistical data, analytical reports, and scientific publications; comparative analysis of change management models; SWOT analysis of the higher education system; and systematization of wartime challenges and their impact on educational activities.uk_UA
dc.description.abstractАктуальність теми. В умовах повномасштабної війни, стрімкого розвитку цифрових технологій та демографічних змін українські університети переживають епоху кардинальних трансформацій, що зумовлює необхідність розробки ефективних підходів до управління організаційними перетвореннями в закладах вищої освіти. Метою статті є всебічний аналіз актуальних тенденцій впровадження змін у закладах вищої освіти України, а також обґрунтування концептуальних підходів до створення ефективної системи управління змінами в умовах трансформаційних процесів. Методи дослідження. У дослідженні використано методи аналізу нормативно-правових актів, статистичних даних, аналітичних звітів та наукових публікацій; порівняльний аналіз моделей управління змінами; SWOT-аналіз системи вищої освіти; систематизація викликів воєнного часу та їх впливу на освітню діяльність.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherОдеський державний аграрний університетuk_UA
dc.subjectуправління змінами, заклади вищої освіти, цифрова трансформація, воєнний стан, демографічні виклики, модель Левіна, модель Адізеса, модель Коттера, освітня міграція, стратегічне плануванняuk_UA
dc.subjectchange management, higher education institutions, digital transformation, martial law, demographic challenges, Lewin model, Adizes model, Kotter model, educational migration, strategic planninguk_UA
dc.titleУПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ВИКЛИКИ, МОДЕЛІ ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ДОСВІД УКРАЇНСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТІВuk_UA
dc.title.alternativeCHANGE MANAGEMENT IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS: CHALLENGES, IMPLEMENTATION MODELS, AND THE EXPERIENCE OF UKRAINIAN UNIVERSITIESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:*НАУКОВІ СТАТТІ РІЗНИХ АВТОРІВ*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf467,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.