DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5045
Назва: МОВНИЙ ІМІДЖ АГРОНОМА
Автори: 
Глухенька В., Крицька А.
Теми: мовний імідж, агрономи, ефективе спілкування, мовна культура, професіоналізм
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: УДК 631(477)+174.8 Глухенька В., Крицька А. Мовний імідж агронома. Актуальні аспекти розвитку науки і освіти : зб. мат-лів IV Міжнар. наук.-практ. конф. наук.-педагог. працівників та молодих науковців, 24-25 жовтня 2024 р. Одеса : ОДАУ, 2024. С. 346-348.
Короткий огляд (реферат): Мовний імідж – це уявлення, яке формується про людину, на основі її стилю спілкування, манери говорити та використовувати мовні засоби. Він охоплює як вербальні, так і невербальні аспекти комунікації: вибір слів, грамотність, інтонацію, темп мовлення, жести, міміку тощо. Мовний імідж може впливати на те, як людину сприймають у професійному та соціальному середовищі. Важливо, щоб він відповідав ситуації та створював позитивне враження про компетентність, доброзичливість або впевненість людини. Мовний імідж є невід'ємною складовою професійного іміджу будь- якої людини, а особливо представника такої специфічної професії як агроном. У сучасних умовах аграрної галузі важливо не лише вміти добре орієнтуватися у виробничих процесах та технологіях, але й правильно презентувати свої знання та ідеї, ефективно спілкуватися з колегами, керівниками, партнерами та громадськістю. Високий рівень мовної культури є ознакою професіоналізму і допомагає формувати позитивне сприйняття агронома серед колег.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5045
Розташовується у зібраннях:*НАУКОВІ СТАТТІ РІЗНИХ АВТОРІВ*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мовний імідж агронома.pdf538,91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.