Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5009
Title: | МЕТОДИ НАВЧАННЯ: РЕПРОДУКТИВНІ ТА ПРОДУКТИВНІ, ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ АГРОІНЖЕНЕРІВ |
Authors: | Форостов В., Федорова І. |
Keywords: | методи навчання, репродуктивні та продуктивні, фахова підготовка, агроінженери |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Одеський державний аграрний університет |
Citation: | УДК 378.147.091.33:631.3 Форостов В., Федорова І. Методи навчання: репродуктивні та продуктивні, їх застосування у процесі фахової підготовки агроінженерів. Актуальні аспекти розвитку науки і освіти : зб. мат-лів IV Міжнар. наук.-практ. конф. наук.-педагог. працівників та молодих науковців, 24-25 жовтня 2024 р. Одеса : ОДАУ, 2024. С. 192-195. |
Abstract: | Освіта є невід'ємною частиною розвитку сучасного суспільства. Важливою складовою у підготовці фахівців-агроінженерів Одеського державного аграрного університету є освітні компоненти «Філософія», «Історія української державності», «Історія української культури», «Професійна орієнтація», «Україна – Євросоюз», «Українська мова за професійним спрямуванням», «Іноземна мова». У процесі вивчення зазначених суспільно-гуманітарних освітніх компонентів використовуються методи навчання як основні інструменти, які визначають ефективність навчального процесу. У педагогіці існують дві основні групи методів: репродуктивні та продуктивні. Кожна з них має свої особливості, переваги та недоліки, але разом вони утворюють цілісну систему, що дозволяє розвивати у здобувачів вищої освіти як фундаментальні знання, так і творчі здібності. Ця доповідь має на меті дослідити суть репродуктивних та продуктивних методів, їхній взаємозв'язок та вплив на соціалізацію особистості у процесі фахової підготовки агроінженерів. |
URI: | http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5009 |
Appears in Collections: | Федорова Інна Валеріївна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Федорова І..pdf | 840,02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.