DSpace logo
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4782
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНасакіна С. В., Маєв А. П.-
dc.date.accessioned2024-08-19T12:19:56Z-
dc.date.available2024-08-19T12:19:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНасакіна С. В., Маєв А. П. Ідіоми в освітньому компоненті «Ділова іноземна мова». Актуальні проблеми інноваційної педагогічної діяльності в закладах вищої освіти: мат-ли Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 23 квітня 2024 р.) / ОДАУ. Одеса. 2024. С. 114-115.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.osau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4782-
dc.description.abstractВ останні роки зростає інтерес до вивчення різних аспектів англійської мови. Українські науковці вважають, що «в умовах побудови інформаційного суспільства необхідно забезпечити інтеграцію освіти, науки і культури». Ідіоми у будь-якій мові є цінним інструментом для розвитку як мовної, так і культурної компетентності, з особливим наголосом на соціальному та культурному розумінні. Наголошуючи на ролі ідіом у когнітивних процесах, багато дослідників демонструють їхню ефективність у розвитку основних мовних навичок, таких як читання, аудіювання та говоріння під час занять Ділової іноземної мови. Для здобувачів аграрних університетів, які прагнуть досягти успіху в професійному та науковому спілкуванні, опанування як фахової термінології, так і фразеології стає вирішальним.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherОдеський державний аграрний університетuk_UA
dc.subjectідіоми, освітній компонент, ділова іноземна мова, розвиток основних мовних навичокuk_UA
dc.titleІДІОМИ В ОСВІТНЬОМУ КОМПОНЕНТІ «ДІЛОВА ІНОЗЕМНА МОВА»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Насакіна Світлана Вікторівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Насакіна, Маєв .pdf317,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.