|
Library ODAU >
ПРАЦІ ВЧЕНИХ ОДАУ >
Артемов Владислав Олександрович >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/424
|
|
|
Название: | МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЯК ЗАСІБ ІНТЕГРАЦІЇ НАВЧАЛЬНИХ КУРСІВ |
Другие названия: | МАТЕМАТИЧЕСКОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ КАК СПОСОБ ИНТЕГРАЦИИ УЧЕБНЫХ КУРСОВ MATHEMATICAL DESIGN AS METHOD INTEGRATION EDUCATIONAL KURSOV |
Авторы: | Вікуліна, Л.Ф. Викулина, Л.Ф. Vikulina, L. Артемов, В. О. Артемов, В. О. Artemov, V. Малащук, О. С. Малащук, О. С. Malaschuk, O. |
Ключевые слова: | інтегроване заняття, інтегровані курси, інтеграція, технологія, навчаючий, профілюючи дисципліни, цілісність, міжпредметні зв’язки. |
Issue Date: | 2013 |
Издатель: | Аграрний вісник Причорномор'я: збірник наукових праць, №67, 2013 |
Библиографическое описание: | УДК 638.5.658.54.37-3,ББК У.в611, Ч484.254-1, ОГАУ, ОДАУ Математичне моделювання як засіб інтеграції навчальних курсів [Текст] / Л. Ф. Вікуліна, В. А. Артемов, О. С. Малащук, Е. В. Бахчеван // Аграрний вісник Причорномор`я : зб. наук. праць / ред. кол. В.П. Чучуй, А.М. Євдокимова, О.В. Мальцев та ін. - Одеса, 2013. - : Технічні науки, Вип.67. - С.187-192. |
Аннотация: | В статті розглянуті і узагальнені проблеми впровадження інтегрованого
навчання з використанням автоматизації конкретної наочної області при
розв’язанні міжпредметних задач. В статье рассмотрены и обобщены проблемы внедрения интегрированных
занятий с использованием конкретных учебных дисциплин при решении
межпредметных задач. In the article considered and generalized problems of introduction of computerintegrated
employments with the use of concrete educational disciplines at the
decision of intersubject tasks. |
Описание: | In the article considered and generalized problems of introduction of computerintegrated
employments with the use of concrete educational disciplines at the
decision of intersubject tasks. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/424 |
Appears in Collections: | Артемов Владислав Олександрович
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|